Lite nytt

Hejsan på er! Vad tror ni om en comeback? Ska jag vara helt ärlig så har jag saknat blogg.se ritkigt mycket... Det är en speciell kärlek till designfunktionen här! Jag älskar verkligen att sitta och koda i flera dagar och pyssla i Photoshop, så därför tog jag tillfället i akt när jag ändå låg hemma och var sjuk att förnya lite i designen. Det blev kanske inte det mest avancerade men, aja... Senare när jag har lite tid ska jag även rensa bland kategorierna och döpa om dom. Få lite mer stuktur med andra ord. 
 
Förresten! Jag har den där irriterande annonsen ovanför inläggen... Har ni det också så? Men jag behöver er hjälp att få bort den! Jag vet verkligen inte hur man ska göra och jag har inte fått något vidare svar från blogg.se heller... GAAHHH... Jag få panik på den... Hjälp?
 
Hoppas vi ses mer! Glöm inte att kommentera lite vad ni skulle vilja läsa här! Jag kikar självklart in din blogg och lämnar ett litet avtryck som tack.

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: himla konstigt?
förut kunde man iallafall välja att ta bort den men det funkar inte längre för mig att få den att försvinna. Tycker den är riktigt ful och dåligt placerad!!!

2015-09-29 @ 21:37:08
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Alice

sv: insåg precis att jag tänkte på den andra reklamrutan (den som är ovanför headern). Den som du menar ser jag på din blogg och jag har själv aldrig haft nå problem med en sån ruta. Ingen aning vad man kan göra åt det, men det skulle kanske kunna vara något i html koden? Har du kikat igenom den och jämfört med ex en färdig blogg design från blogg.se?

2015-09-29 @ 21:42:36
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Emma Engström

Vad roligt med en comeback! :D

2015-10-01 @ 19:33:21
URL: http://engstromemma.devote.se



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback