Tangentbord


På min skola har vi fått iPads att jobba med, och idag fick vi ett tangentbord till dom. Det känns typ som ett tangentbord till en MacBook, fast mycket mindre och det är bara det att jag skriver fel på åäö hela tiden... Men annars verkar det sjukt bra! Det är mycket bättre kvalité på det här än det som de nuvarande 2or och 3or har eftersom att det är ett i gummi som mest bara har krånglat.

Jag har såklart nu laddat ner blogg.se appen så att jag ska kunna blogga smidigt när jag får tid över eller så, men jag märkte dock att det finns en ganska stor nackdel med appen, och det är att man kan inte vrida på skärmen så att man får det liggande... Är det bara mig det är så för eller är appen verkligen så? För om den är så är det himla synd eftersom att det gör det hela lite krånligare, då jag måste ställa uoo iPaden i tagentbordet som är till för att iPaden ska "ligga" ner....  Men det blir säker bra i alla fall! Vad har ni gjort idag?

Jag vet att övre stycket är fuckat men jag kan inte fixa det från appen, jag vet inte vad som är fel så det får vara så tills vidare...


Kommentarer



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback