Nu drar vi igång


Nu drar vi igång bloggen igen, har saknat att ha någon stans att dela med mig av mitt liv och mina bilder. Tänkte försöka få ihop en julkalender i år men roliga luckor, ni får gärna kommentera något ni skulle vilja se i en julkalender så ska jag skriva upp allt och se hur många jag får ihop, för jag behöver ju 24 för att få ihop en julkalender. 

Idag slutade nästan alla på hela skolan jättetidigt pga, utvecklingssamtal och vi fick sluta 11.00, eftersom jag då hade mitt förra veckan så kunde jag bara fara hem idag! Jag åt lunch på skolan först innan jag fick skjuts av Eric hem, men ändå det var otroligt skönt att vara hemma redan vid 12. När jag kom hem så slappade jag bara lite innan jag fick sms från Sandra som frågade om vi skulle fota lite, självklart sa jag ja och några minuter senare stod hon utanför mig med sin hund Molle som vi fotade tills mina fingrar frös till is... Några bilder fick jag och tänkte lägga upp senare när jag redigerat några. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

så roligt att du börjar igen!! :)
sv; tack så mycket :D

2014-11-13 @ 10:25:10
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Isabell

Önskar dig en underbar torsdag! :)

2014-11-13 @ 11:43:05
URL: http://isaabell.for.me
Postat av: Melinda

Härlig blogg.! :D
En julkalender vore kul..
Man kan ha olika fototips i några "luckor" och nån fråge "lucka".. :D
jag vart grymt taggad på att göra något liknande. :D

2014-11-13 @ 17:58:33
URL: http://melindaslifee.blogg.se
Postat av: S A R A

så fin du är!

2014-11-13 @ 18:49:13
URL: http://sarafl.forme.se



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback