iDiwa.se

 
Mobilskal är något som jag tycker är svårt att hitta fina, men en sida som är en av mina favoriter är iDiwa.se. Där har de riktigt snygga skal samt bra kvalité. Jag fick något skal därifrån av en kompis till mig och jag är riktigt nöjd med det! 
 
De har inte bara mobilskal heller, de har också skal till iPads, laptop tillbehör, touch vantar och mycket mer! De har inte bara bra och fina produkter, de har även riktigt bra priser! Det är något som jag som student uppskattar riktigt mycket när jag ska köpa nya skal till min mobil eftersom att jag inte har så mycket pengar över varje månad... Men jag tycker verkligen att ni ska gå in där och beställa, eller i alla fall kolla. Länka gärna om du hittar något favoritskal.
 

Kommentarer



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback