Fredagkväll

 
Idag är som onsadg, bästa dagarna på veckan i skolväg. Har bara medialektioner idag, det vill säga digitalt skapande och medieproduktion. Första timmen är medieproduktion och då ska vi börja ett arbete med en reklamfilm om polkagrisar vilket faktiskt ska bli riktigt kul ifall jag och Kalle får till resultatet så som vi har tänkt. Slutar sedan 13.30 och då ska jag hem och bara slappa, kanske blir så att jag redigerar de sista bilderna på Molle, men det får vi se.
 
Kvällen spenderas sen med min finaste pojk, han jobbar över ikväll så han plockar upp mig efter jobbet så ska vi hem till hans pappa och äta middag. Senare på kvällen far vi antingen ut ch träffar lite kompisar eller bara slappar, han ska upp tidigt på lördagmorgon så vi blir nog inte ute nå speciellt länge. Men nu måste jag röra mig ut för Pontus, en av mina bästavänner, kommer snart och plockar upp mig på väg till skolan. Vad ska ni göra idag/ikväll?

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Tackar som frågar, det är fint med mig. Härligt med helg. Hur är det själv? Hitta på något kul i helgen?
Förresten, ser att du gärna vill få reda på tävlingar osv - då kan jag tipsa om en tävling jag har nu! Du kan vinna valfritt armband i läder!!

2014-11-14 @ 14:41:10
URL: http://www.mizca.se



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback