Härliga dagar

Hela mitt sommarlov har varit fyllt av underbar tid med mina härliga vänner. Oftast gör vi ingenting speciellt, träffas vid arenan där det finns nägra boxar osv där de brukar cykla bmx eller åka inlines, lyssna på härlig musik och skratta en massa. Är vi inte där brukar vi dra och bada eller något annat. De senaste dagarna har det varit runt 30°c ute! Det är helt insane hur varmt det är! Imorgon ska det bara bli varmare också, 34 hela grader!! Jag kommer smälta bort.. Jag bor ju i Norrland och därför brukar det inte vara såhär varmt.. MEn det vore intressant att veta hur varmt det är i resten av Sverige, där just du bor, hur varmt är det där?

Kommentarer
Postat av: Boel

Härligt :D

Sv: Visst är den :)
Det är bara bra med mig!
Hur är det själv?

2014-07-23 @ 18:24:21
URL: http://bowelz.blogg.se



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback