Sportlov och new in

Igår satte jag mig på ett flyg ner till Göteborg. Här ska jag spendera mitt sportlov. På söndag ska jag till scandinavium för att kolla på Göreborg horse show samt gå på mässan. Men idag åkte jag och Madde (Rebeccas (pappas fru) mamma) in till stan för att gå i lite affärer innan vi skulle gå på bio. 
 
Jag hittade då detta ↑ ett par byxor som för övrigt är otroligt sköna, på Tessie för 399:- och även en tröja på Ginatricot för 199:-. Åh typ ett av dom bästa köpen på länge! Om ni bor/är i Göteborg tycker jag att ni ska kika in på Tessie och Gina för att kika på deras fina kläder! Btw, om jag har någon/några läsare här ner i Götet som kanske också ska till Scandinavium på söndag får ni gärna komma fram och säga hej om ni ser mig! (:

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som riktigt bra inköp! Ha det så bra i Göteborg :D

2014-03-09 @ 14:56:33
URL: http://linawestrins.blogg.se



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback