Kissemeow

Här är 3 bilder som jag tog på Stig tidigare i veckan. Han är så mysig lillpajken min.. Förövrigt så har både han och Smulan varit utanför båran lägenhet för första gången igår. När vi köpte dom fick vi med varsin sele till dom så vi gick ut med dom en sväng igår vilket var mycket spännande. Stig blir som en lite krypskytt haha, sen har han lite "hängfläsk" som släpar i backen när han går så.. Nej men nog om min katt nu, jag vill gärna höra något om erat djur eller varför inte någon kompis djur som ni tycker lite extra om? Tell me please!

Kommentarer
Postat av: Erika

Aww vad söt!

2014-04-14 @ 10:56:34
URL: http://erikaaskebjers.blogg.se



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback