Världens finaste pojk


Finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar denna pojk! Han är helt underbar, får mig alltid på bra humör även om jag verkligen varit nere på botten. Han finns där när jag behöver honom och ställer alltid upp för mig. Han bryr sig om mig på ett sätt som bara han och Svea kan, och jag bryr mig om han lika mycket. (Svea med såklart vad trodde du?!) Jag är så sjukt glad att jag får ha honom i mitt liv, det är som en dröm man aldrig vill vakna ur ♥ Jag älskar dig 

Kommentarer
Postat av: svea ~ maviedesvea ★

aaw, så grymt söta! ♥

2013-12-12 @ 14:33:16
URL: http://maviedesvea.blogg.se



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback