30 dagars

† En bild på mig själv                                            † En låt du gillar
† En låt du lyssnar på väldigt ofta                           † En sanning om dig
† En bild av en person du kan :berätta allt för         † Din profilbild med flest likes
† En film du kan se om och om igen                       † Den person som känner dig bäst
† En plats du gillar att vara på                               † En person du vill vara med
† Hit vill jag åka                                                   † Din favorit plats
† En bild du börjar gråta över                                † Vad jag vill göra nästa sommar
† Någon du saknar                                                † Vilket land var du i senast
† En gång i ditt liv när du var lycklig                       † en bild du gillar på dig själv 
† en bild som gör dig lycklig                                   † En bild som du älskar
† Något du älskar att göra                                      † En bild på ditt rum
† En låt du lyssnar på när du är ledsen                    † Mitt favoritplagg
† Något du gör när du är ensam                             † Någon du träffade nyligen
† Din favorit stad                                                  † En vän du aldrig vill förlora
† En person du litar på                                          † Din favoritsak i rummet
 



Kommentarer



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback