Grilpower

Jag har länge undrat, vad hände med girlpower? Vi tjejer är så otroligt konstiga ibland, jag trodde att vi skulle vara dom som stöttar varandra och verkligen har varandras ryggar, men ändå så är de falskaste personerna du kan hitta, tjejer. Vi går bakom ryggen på varandra, snackar skit hit och snackar skit dit. Det är inte alls som killar. Visst dom kan också bete sig minst lika illa men detta betende förekommer främst bland tjejer, lika gärna som det finns underbara tjejer som inte alls är såhär också - tolka mig inte fel!
 
När jag växte upp var det mycket girlpower. Men ska jag vara helt ärlig så tror jag den är helt försvunnen. För det mesta betyder tjejer bara drama... Det är riktigt tråkigt att det ska vara så. I min åsikt ska vi alla stötta varandra och inte försöka att förstöra för varandra. Glädjas när det gå bra och ge varandra en spark i baken i rätt riktning när det går mindre bra. Vad säger ni? Märker ni av det som jag beskriver eller är det bara jag som råkat ut för det? 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Kan faktiskt hålla med dig lite i detta! Kram

2015-10-09 @ 21:33:11
URL: http://emmaengstrom.vione.se
Postat av: Jeanette

Jag tror det där är sånt som (dom flesta) växer ifrån, det är mycket skitsnack bakom ryggar och sådant när man går i högstadiet/gymnasiet och när man är 12/13-18/19, sen som tur är, så blir dom flesta vuxna. Nu när jag går på universitetet så upplever jag inget sådant alls, så förhoppningsvis så blir det bättre :)

2015-10-09 @ 23:29:33
URL: http://nouw.com/jeanettekKoplik
Postat av: Josephine

Jag umgås inte med personer som beter sig så, men sånt växer man förhoppninsvis ifrån. Beror helt på vem denne här. Umgås med andra säger jag, för girlpower finns fortfarande i resten av världen. Gäller bara att hitta dem och stå upp för sig själv/sina åsikter osv! :)

2015-10-10 @ 11:50:48
URL: http://mizzjo.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har upplevt det ganska mycket under min tid som tonåring och jag kommer alltid bäst överens med killar, så har det alltid varit. Majoriteten av mina barndomskompisar var killar, båda mina kusiner är killar. Tror jag har fått det lite ifrån mamma också haha :)

2015-10-10 @ 15:54:21
URL: http://nouw.com/februariibarn



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback