Rutiner

Nu när skolan har börjat tänkte jag att jag även skulle börja få in lite rutiner i bloggen, för nu på senaste hade den ju bara stått och dammat... Tänkte sätta upp en "gräns" på att det ska minst komma upp ett inlägg per dag men gärna några fler. Variation är viktigt, därför hade jag tänkt blanda alla mina idéer, sen hade jag görna viljat veta vad ni vill läsa om, därför får ni gärna kommentera vad ni vill läsa om eller se för typer av bilder så ska jag göra allt jag kan för att upfylla alla era önskemål!

Kommentarer



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback