Happy

Ibland har man sjukt tur! Vilket jag hade idag, min första lektion som i vanliga fall började 9.40 var inställd så jag börjar alltså 10.50, hur skönt är inte det??!?! Passade därför på att sova en halvtimme extra och sen kollade jag även på lite videos på youtube medan jag sminkade mig. Plockade även fram kameran och tog några hederliga selfies och laddade in de på min MacBook Air som jag inte har använt på senaste men idag kände jag för det, så nu sitter jag här och käkar frukost samtidigt som jag fixar ett blogginlägg, jätteskönt att ha det färdigt redan. Om jag hinner ska jag försöka fixa ett tidsinställt tills imorn. Hur har eran dag varit såhär långt?

Kommentarer
Postat av: linda

Vacker !:D

2014-09-18 @ 15:59:45
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Josäfin Andersson

Gud så söt du är! Super fina bilder på dig :D

2014-09-28 @ 22:39:06
URL: http://jossanamigo.blogg.se/



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback