Gone

Jag har tydligen tagit en paus. Jag vet inte vad som hände men det var så det blev.. Under denna tiden har det hänt massor av saker. Nationella har börjat, har träffat några nya friends och en speciell person som har kommit mig mycket nära <3 
 
Som grädden på moset har jag även fått en kisse vid namn Stig (hur coolt namn är inte det?!). Lillebror fick också en katt så nu har vi 2 lurviga filurer hemma hos oss. Som ni kanske kunde räkna ut är ju min sötast, hallå liksom? Men i alla fall, under 2 helger har jag kört apmycket epa aka. lilltrucken så därav har jag spenderat 1300kr på bensin.. BAKSLAG! Skit också.. Men aja, om ni har tur kanske ni får nått spontant inlägg ibland, eller varför inte en video på youtube? Vi ser väl. Ha de gött!
Stig my hero

Kommentarer



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback