Prao

Jag måste börja med att be om ursäkt.. När det helt plötsligt blir jättemycket att göra i skolan kommer bloggen lite i klämm.. Men i alla fall, jag har haft prao hela denna vecka. Min vecka har jag spenderat på Tidningen 7 och det har varit över förväntan roligt! Vi har skrattat och hittat på roliga saker, kameran har fått vara med och allt har varit toppen. Jag tackar 7an för en fantastisk vecka och hoppas att det inte bli sista gången vi ses. Om ni har praoat, var var ni då och vad tyckte ni?
 

Kommentarer



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback