blogrape

Hola amigos!
Nu är jag arg. ok jag är inte arg, jag kan inte vara arg på min finaste flicka. Men som ni kanske har märkt så har Julias uppdatering legat på botten i över en vecka nu, vilket betyder att jag inte har haft något att läsa i ÖVER EN VECKA. sick. Så jag tänkte såhär, varför skulle jag inte kunna skriva en liten blogrape medans Julia sitter och skriver en önskelista, pluggar SO och pratar med mig i telefon!
 
- Ni får förbereda er på att när uppdateringen här ligger på botten så kommer jag rycka in som ett åskmoln och slänga in ett fint litet sött inlägg bara för att bloggen inte ska stå tom och damma!, bara jag som tycker det är en bra idé? Ok vi säger så, tjao :)))

Kommentarer



   Läs innan du kommenterar!

   Fotografering & Redigering
   - Alla bilder på bloggen är tagna av mig och om annat så skriver jag det
    - Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS5
    - Jag fotar med min Canon EOS 700D

   Annat
    - Jag vill gärna veta om tävlingar m.m
    - Kom ihåg att du aldrig är 100% anonym, med andra ord jag vet var din postlåda bor
    - Kommentera gärna och räkna med att få en kommentar tillbaka!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback